Jak nakupovat
1. Vyberte si motiv, styl a druh čepice:
Šijeme dva styly čepic:
- Klasická čepice (krátká) – tato čepice je v klasické délce, která je přímo na hlavu a i když píšeme, že je krátká, tak přesto je dostatečně hluboká, aby schovala celé uši
- Homeless čepice (prodloužená, s přepadem, spadnutá – také se říká šmoulí nebo trpasličí) – moderní styl čepice
Tři druhy čepic a nákrčníků podle ročních období:
- Jednovrstvá – vhodná na chladné letní ráno nebo večer, nebo pod cyklistickou helmu
- Jarní/podzimní – s bavlněnou podšívkou – přechodová - vhodná pro chladné jarní a podzimní dny
- Zimní – s fleecovou podšívkou – vhodná pro velmi chladné a mrazivé dny
2. Změřte obvod hlavy krejčovským metrem – tento krok je nejdůležitější – měřte od čela přes uši rovně dozadu
Vyberete čepici nebo nákrčník podle naměřeného obvodu, nikoli podle věku – ten uvádíme pouze pro orientaci – viz tabulka:
3. Zvolte vybranou variantu a vložte zboží do košíku
4. Zkontrolujte položky a množství u jednotlivých objednaných položek v košíku
5. Zadejte slevový kupon – pokud ho máte
6. Zvolte druh dopravy (Zásilkovna – vyberte pobočku, Balíkovna – vyberte pobočku, Českou poštou)
7. Zvolte způsob platby (platba převodem, na dobírku, platba platební kartou, …)
8. Vyplňte osobní údaje – jméno, příjmení, e-mailovou adresu a telefonní číslo
- U zadávání e-mailové adresy a telefonního čísla dbejte, prosím, na přesnost při vyplňování, aby nedošlo k překlepu.
9. Vyplňte doručovací (fakturační) adresu
10. Pokud nám chcete napsat nějaké doplnění nebo vzkaz zaškrtněte políčko: „Zadat poznámku pro prodejce“ a napište své přání nebo dotaz
11. Pokud chcete být stále informováni o stavu své objednávky, získávat kredity a informace o novinkách zaregistrujte se do e-shopu zaškrtnutím políčka „Chci se zaregistrovat do e-shopu“
12. Zkontrolujte ještě jednou své údaje a položky v košíku a objednávku nám odešlete kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT s povinností platby“
13. Na Vámi uvedenou e-mailovou adresu vám přijde e-mail s informací o objednávce.
- Může stát, že e-mail nepřišel.
- Mohl spadnout do nevyžádané pošty (SPAMU) nebo do promoakcí.
- Pokud ani tam nemůžete e-mail najít, kontaktujte nás na e-mailové adrese sedmenebe@gmail.com
14. Při platbě předem na účet uhraďte objednávku dle pokynů v e-mailu, při platbě na dobírku zaplatíte zboží až při převzetí balíčku.
15. O každém kroku zpracování Vaší objednávky Vás budeme informovat v e-mailových zprávách.
Těšíme se na Vaše objednávky :)